Tee ääres söömine: Pariisis hästi treenitud paleed

Me võtame sel kuul ette kirjutamise kutsumiseks maanteeretke ja Lisa sõitis eelmisel nädalal esimese jala (üsna rahulikult). Täna sõidame Pariisi koos DC-s asuva kondiitritoimetaja Anny Wohniga, kes oli varem kauni essee Korea piknikute teemal kaastööd teinud.

Kui see inspireerib teie sisemist Kerouacit, on veel aega saata oma lugu teetoitudest. E-kirjade e-kirjad -posti teemaga "1. septembriks kutsutud kirjutamine: teekonnad".

Meie liikuv pidu, autor Anny Wohn

Meie Pariisi-reisi esimesel hommikul ärkasin Andyga meie pimendatud hotellitoa ümber askeldama, püüdes tahtlikult minu tähelepanu saada. See vihmane novembripäev algas tema sõnadega: "Ma ei saa magada, teades, et seal on linn täis pasteet !"

Kui olete kondiitritokk, kes on abielus mõne teise kokaga, lähevad kõik puhkused, vestlused ja teekonnad toiduga kokku. Pärast kolmepäevast pidevat söömist Pariisis, mida katkestasid muuseumikülastused, asusime 307-kilomeetrisele reisile läbi Põhja-Prantsusmaa, sukeldudes 20 minutit La Manche'i väina all, enne kui jõudsime Londonisse Kenti maapiirkonna kaudu.

Kuna olen kogu oma elu elanud ainult suurtes linnades ega istunud isegi auto rooli taga kuni 29. eluaastani, on transiidisüsteemide võrk minu võimaluste “avatud tee” kõikjal, kus maailmas ringi sõidan.

Ettevalmistused 2-tunnise ja 15-minutise rongisõiduks Gare du Nordist Londoni Püha Pancrase jaama kiirele Eurostarile algasid meie lahkumispäeva varakult. Meie hotelli lähedal 5. kohvikus asuvas kohvikus hommikusöögi ajal taskusime fooliumpaberisse mähitud Isigny või jääke.

Seejärel mööda Seine'i üle Louis Philippe'i silla jõudes jõudsime 3. ja 4. linnaossa, kus jahtusime pastöriseerimata juustude ja pastöride järele ning kogusime magustoiduks pähkleid finantseerijaid ja märjukeseid kannelle . Koorisin villase kindad külmunud sõrmeotstest eemale, et jõuda reisi viimase šokolaadi chaudini .

Kui murdsite pika krõbeda baguette pooleks (purustasite selle kondiitri koka südame, et see kahjustaks ilusa pätsi terviklikkust), et seda oma kandekotti varjata, sukeldusime metroosse ja suundusime rongijaama.

Rahvahulgast läbi kududes, möödudes Prantsuse politseikoertest, kelle silmapaistvat nina ei torganud terav juust, astusime üle poliitiliste piiride sisserändelauas ja rongi peale, kui uks kinni kreenis. Kui me just kotid üle pea asetasime, oli täpsem paar meie nelja inimese istumisaluses juba lõunasöögiks Gare du Nordist kioskist ostetud kiirtoidust. Istusime nende poole, vältides silmsidet ja positsioneerisime oma jalgu strateegiliselt, et vältida põlvede koputamist.

Andy lahkus kohvikuauto otsimisest - kus ta vahetas viimase meie euro Stella Artois'e ja pudeli mineraalvee vastu - samal ajal kui ma vaatasin Põhja-Prantsusmaa maalilisi kaadreid, mis vilkusid kiirusega 186 km / h. Kui ta tagasi jõudis, panime meie pidu üles. monteerimisliinil, ulatudes üle meie poole lauapinnast aknast vahekäiguni.

Ma laotasin baguette rohust Normani lehmapiimast valmistatud kuldse võiga ja lasin selle Andy peale, kes täitis selle mõne meie ostetud terve kilogrammi (2, 2 naela) maiuspalaga. Seal oli maa-sealihapasta, mitmekülgne küülikuteriin, pardimaksavaht ja Pounti, tihe Auvergne'i-tüüpi liharoog, millele oli lisatud magusaid ploome.

Pärast seda viisime lahti Saint-Nectaire'i juustukursuse, millele järgnes pistaatsia-pruuni või koogi magus lõpetamine hapukirsside ja rummiga ligunenud kastmepüreesupi ( cannelés ) silindritega.

Pärast Püha Pancrase väljaõppimist ja pärast labürindi maa-aluse maa-aluse tormi väljatulekut väljusime Sloane Square'i metroojaamast, kõndisime mõne kvartali kaugusel mu õe korterist, kandes väikesi kingitusi Ladurée'st pärit värvikirevaid makarone ja La Grande'ist koosnevat tina krõpsupeenraid . Epicerie.

Olime just õigel ajal, et liituda Londonis tänupühade õhtusöögilt lahkunutega.