Kallis Smitty

Meie reisitoimetaja, Smitty

Ehkki sündides on britt nagu tema nimekaim James Smithson, on Smitty gadabout, kes on kodus ükskõik kus paleest vihmametsani. Ta saadab meie kirjanikke ja fotograafe kogu planeedi ümber - loomulikult tahaks ta pigem saata ennast, kuid keegi peab koju jääma ja poodi pidama. Siiski meeldib Smittyle olla kursis kaugetes kohtades toimuvaga ja seetõttu kirjutavad meie autorid talle oma teekondadest kirju.

Kallis Smitty:

Kui näete esimest korda seda kohmakat kindlust lahe ääres, Castillo de San Marcos, siis teate, et see pole tavaline Ameerika linn.

Püha Augustinuse vanas osas on tunne, nagu oleksite Euroopas. Tegelikult algas Püha Augustinus Hispaania võimu projektsioonina uude maailma ja see erineb kõigist teistest Ameerika linnadest.

Linna elanike arv on vaid umbes 12 000, kuid igal aastal pigistab kitsastele tänavatele umbes kaks miljonit lisakülastajat. Kui me oma suure maasturiga läbi keerutasime, sai selgeks tõsiasi, et need sõidurajad pandi hobuste ja härgade jaoks välja 1500ndatel. Nii me parkisime ja kõndisime. Esiteks kutsuvad vanad majad - mõnikord tõesti vanad - ääristatud hubased tänavad jalgu. Ja ajalooline osa, umbes linnaväravast lõuna pool mööda Matanzase lahte kuni Püha Franciscuse tänavani, pole tohutu.

Leidsime, et meie arvates on parim viis Püha Augustinuse ringreisi alustamiseks: väikese muuseumi pärl, mida linn tegutseb valitsuse majas platsil. Läbi kõndides korjate kõikvõimalikke pisiasju, näiteks Hispaania kuninga 1514. aasta käskkiri: "Määrake Florida saar. Kohelge indiaanlasi nii hästi kui võimalik ja püüdke igal võimalikul viisil nende konverteerimist meie püha katoliku usku. . "

Saime teada, et iga 100-tonnine Ameerikasse suunduv laev nõudis vähemalt 15 meremeest ja seaduslikult ei tohtinud võtta rohkem kui 30 reisijat. Saime teada, et korraga võib Uue Maailma jaoks purjetada 20 või enam laeva ja 1550ndatel oli lubatud päevane toidukogus poolteist naela leiba, kaks pinti vett juua, üks pint vett suplemiseks, ja kaks pinti veini. Siin näete escudosid (kuldmünte) ja reales'e (hõbemünte) ning kuldseid hambaorke.

Saime teada, kui esimeste kolonistide elu oli karm, seda kannatasid kollapalavik (tuntud kui "must okse"), rõuged, katk, leetrid ja orkaanid. Samuti avastasime, et preester viis ühel nädalal aprillis 1723 läbi 11 matust väikelastele. Üks epideemia algas siis, kui kollast palavikku kandvad sääsevastsed saabusid Havannast pärit veevaatidesse, kus üks kolmandik elanikkonnast oli alistunud. Florida märtrite 1707. aasta ajaloo kohaselt oli surma ka muid viise: "1597. aastaks oli selle valitsuse ühes provintsis surnud paganate indiaanlaste ja mõne hiljuti pöördunud usu maha jätnud inimese käes viis misjonärid ja üks võhik vend. Teine preester pääses oma eluga, kuid teenis neid orjana. "

Ajalugu on Püha Augustinuses nii tihe, et pidasime kergeks pisut põgeneda. Lõunatasime Oscari vanas Florida Grillis, linnast mõne miili kaugusel põhjas. Oscar's on veepiiril asuv šaht, väga funky. See on maetud Hispaania samblaga riputatud elusate tammede alla, "Mike's Place - Beer-Bait-Ice" kõrval ja mobiilsidekodusse, kus on muru laiali lastud mänguasjad. Restorani plekkkatust saate vaadata nii väljast kui seest. Teie söögikaaslased võivad olla rannakaaslased, järelejäänud Konföderatsiooni sõdurid, võib-olla piraadid. Oscari kalad ja koorikloomad olid vähemalt siis, kui kohal olime, ülivärsked. Meil oli Oscari parimat praetud krevetti, mis meil kunagi kuskil oli.

Pärast seda, tagasi St. Augustine'i poole sõites, peatusime Guana Riveri looduspargis. Me kuulsime, et Ponce de Léoni esimene maandumine võis olla siin. Ehkki kui arheoloog Kathy Deaganile seda St. Augustinuses mainis, vaatas ta lõbustatult ja ütles: "Kas poleks puhas teha ringkäiku kõigis kohtades, kuhu Ponce väidetavalt on maandunud?"

Meie lemmikkoht oli Fort Matanzas, mis asub St. Augustinist 14 miili lõuna pool Anastasia saarel. See on suurepärane koht, et pääseda eemale kõigist turistidest, kellest paljud ei leia siia teed. Laudtee viib teid läbi ranniku võrkkiiged ja soode, just nagu hispaanlased oleksid neid esimest korda siia tulles näinud. Elava tamme all pidasime piknikku. Ja me kujutasime Pedro Menéndezit ja tema poisse, kes marssisid hiiglasliku päikese all oma soomuses üle valge ranna.