Selles eraldatud Austraalia piirkonnas elab üle 100 veinitehase

See lugu ilmus algselt lehel Travel + Leisure.

Austraallastele meeldib öelda, et Lääne-Austraalia pealinn Perth ja viietunnine lend Sydneyst on maailma kõige isoleeritum suurlinn. Mis tähendab, et Margareti jõe veinipiirkond, mis asub India ookeani suubuval taevakujulisel poolsaarel - ja kolmetunnise autosõidu kaugusel Perthist -, peab olema võimalikult kauge.

Margaret River oli kurnav 24-tunnine rännak New Yorgi linnast. See oli kaugeim, mida ma kunagi kodust olnud olin. Kuid lendamine polnud selle reisi stressirohke osa. Vasakul pool teed sõitmine oli see, mis mind tegelikult ärevaks tegi. Panin oma rendiauto rooli kleepima Post-iti märkuse: jääge vasakule, see loeb, noolega rõhutamiseks. Agent lobises, kui ma loosist välja tõmbasin.

Fotokogumik / Getty Images (Fotokogud / Getty Images)

Tegin matka “Margiks”, kuna kohalikud kutsuvad piirkonda peamiselt veini jaoks. Võib juhtuda, et see on Austraalia parim veinipiirkond tänu keerukale vaoshoitusele, mida viinerid selle ülemistesse pudelitesse valavad. (Cabernet Sauvignon on siin täheviinamari, millele järgneb tähelepanelikult Chardonnay.) Degustatsiooniks on avatud ligi 100 viinerit, millest paljud asuvad Margareti jõe linnast põhja pool, 10-miilise Caves Roadi laiuse ääres, kus on tihedad laigud metsa vaheldumisi mett värvi karjamaadega. Tasud on olematud - veinivalmistajad on lihtsalt põnevil, et panite neid vaatama.

Kuid Margsil on lisaks veinile palju pakkuda. See on üks kõige vabameelsemaid kohti, kus ma kunagi käinud olen, ja siinsed inimesed on saavutanud kadestusväärse töö- ja pereelu tasakaalu. Kuna suur osa rannajoonest jääb 145 ruutmeetri pikkuse Leeuwin-Naturaliste rahvuspargi sisse - graniidist kaljude, võsastunud metsade ja kuldse liivaga pidevalt muutuv maastik -, on rannad põlised. "Surfikultuur ulatub siin sügavale, " ütles Will Berliner, kui kohtusime tema veinitehases Cloudburstis. „Kui sel päeval on suur paisumine, võib torumees oma kraanikausi parandada.

AWL-pildid / Getty Images (AWL-pildid / tõetruud pildid)

Kodumaalt lahkunud emigrant, kes põgenes 2003. aastal New Yorgi ja oma filmitööstuse töölt veinimeistriks, teeb Berlineril nüüd kolm suurepärast villimist, kasutades biodünaamilisi põllumajandustavasid. (Tema veine leiate USA tipprestoranidest, nagu Alinea ja Prantsuse pesumaja.) Kuna Berliner sõidutas mind pikapiga oma 250-aakri suuruse kinnistu ümber, saatis ta kängururongide jõugud laiali. "Siin on tõeliselt metsik, " ütles ta. Märguandel jakistasid Austraalia ringkaelad meie kohal karri puud. Seal pole tegelikult ühtegi tööstust, välja arvatud vein ja turism. "

Sel õhtul jagasime Berlineriga ja mina pudelit tema 2013. aasta Chardonnay'st, millel olid uskumatud õuna- ja sidrunimaitselised maitsed, Margaret Riveri lemmikrestoranis Morries. Kaasomanikel Anthony Janssenil, Alex Brooksil ja Tony Howellil (kes on ühtlasi ka peakokk) on Austraalia eriline oskus luua tuttavlik, juhuslik õhkkond, pakkudes samal ajal vaikselt suurt keerukust - siin selliste roogade kujul nagu peedignoššid koos tsitruse ricotta ja mandli-küüslaugupüree.

Pärast õhtusööki sõitsin pool tundi Caves Roadil rahuliku Injidup Spa Retreat'i poole, mis on kõrgel õõtsunud bluffil vaatega koobalti India ookeanile. (Enamik parimatest hotellidest asub viinamarjaistandustest põhja pool.) Kui ma esimest korda sisse logisin ja mul oli probleeme Wi-Fi-ga ühenduse loomisega, naeratas mänedžer Lisa Maclaren ja ütles: “Õnn kaasa.” Kuid avastasin peagi. et te ei ole siin Instagrami trollimiseks (kuigi mul õnnestus siiski mõned fotod postitada). Olete siin, et oma privaatsest basseinist rannikut vahtida. Injidupi romantiline, isoleeritud keskkond muutis ülejäänud maailma peagi ebaoluliseks

Elemendid Margaret River / Morries viisakalt (Elements Margaret River / Morries viisakalt)

Leeuwin Estate, mis on Margaret Riveri kõige kuulsam veinitehas ja on kuulus rikkaliku ja keeruka Art Chardonnay kunstiseeria poolest, tunneb ka maailmu reaalsusest eemal. Kunagisele karjalautale seatud lainepapist katusealune puit- ja viimistlusega hoone tundub alguses pisut vananenud. Uuendatud interjööris on aga nii talust lauale asuv restoran kui ka galerii, kus on näha Aussie kunstnike maalid.

"Inimestele meeldib seiklus - neile meeldib teid leida tee lõpus, " ütleb Tricia Horgan, kes asutas Leeuwini 1974. aastal koos oma abikaasa Denisega. “Ja meil on aastas üle saja tuhande külastaja, nii et nad mõtlevad selle välja.” Paljud neist külalistest tulevad suvisele välikontsertide sarjale, mis toimub igal aastal lopsakal murul. Kaks hakki septuagenaari ei tee enam veini, kuid pole kunagi kaugel sellest, mis Leeuwinis toimub. Kui ma maitsmise nimel peatusin, ütlesid horganid mulle, et juba esimestel päevadel värbasid nad teadliku sõbra abi. "Kumbki meist ei teadnud enne Bob Mondaviga kohtumist midagi, " meenutas Tricia meest, kes pani Napa oru veini kaardile. "Ta rääkis meile, mida ja kuhu istutada."

Kliima tegi need otsused lihtsamaks. "Me oleme kliimaseadmega soe piirkond, " selgitas mulle hästi tunnustatud Vasse Felixi peatootja Virginia Willcock mulle lõuna ajal veinitehase restoranis röstitud juurviljadest, mille peal oli röstitud oder ja till. Ta pidas silmas ookeani, mis tagab sooja viinamarjade kasvuperioodi. Willcocki kabernettides on seda, mida ta nimetab „soolaseks, lilleliseks, mullaseks kvaliteediks“, mida ta omistab jahedatele, kuivadele tuultele.

**********

Vasse Felix oli Margaret Riveri esimene veinitehas, mis asutati 1967. aastal - ja see pakub siiani piirkonna üht elegantsemat elamust. Kahekorruselises degusteerimistoas on taaskasutatud puidust plakeeritud seinad ja selle betoonpõrandad on värvitud tumeda läikega. Restoranis ületab peakokk Aaron Carri köök tüüpilise veinitehase piletihinna; ta pakub 73-dollarist Aasia mõjutustega maitsmismenüüd, mis võib sisaldada kuningkala, mida serveeritakse angerja ja wasabi kõrval, või banaanimagustoitu miso, yuzu ja maapähklitega.

Leeuwini kinnisvara viisakalt (Leeuwini kinnisvara viisakalt)

Kui Vasse Felix on piirkonna väljakujunenud raskekaalu, siis Si Vintners on selle räige tõus. Juhib Iwo Jakimowicz, kes asutas koos oma naise Sarah Morrisega 2010. aastal 30 aakri suuruse loodusliku veinitehase. Si-l on paljast luust koosnev degustatsioonituba. "Me oleme pidevalt purunenud, kuid vähemalt on meil kirg, " naljatas Jakimowicz, kui ma ühel pärastlõunal temaga kohtusin. Dünaamiline veinivalmistajapaar, kes lihvis oma käsitööd Hispaanias elades, teeb endast suurepärase Chardonnay, silmapaistva rosé ning imelise segu Cabist, Malbecist ja Petit Verdotist.

Üllataval kombel ei näinud ma veinikelderikülastuste ajal palju turiste, mis lisas Margaret Riveri võluva raja võlu. Kuid see vibe võib muutuda, kui Margareti jõe ääres asuvas linnas Busseltonis 468. aastal kerkib 46 miljoni dollarine lennujaama laiendus. Mõnede kohalike elanike arvates muudab külastajate sissevool piirkonna vaikse ja pentsiku olemuse.

Kuid praegu on Margaret River endiselt rahulik kuningriik - üks õues, Austraalia servaga. Eile õhtul Injidupis korraldas Maclaren minu jaoks grilli. Külaliste hulgas olid nii Berliner kui ka Ocean Grown Abalone asutajad Brad ja Jodee Adams. Kui paar ei käi rannas, tegelevad nad ökoloogiliselt põllumajandusega kunstlikel riffidel asuva molluskiga, mis asub umbes 45 miili kaugusel asuvas Flindersi lahes. Maclaren pani osa oma värskest abaloonist grillile ja vestlesime minu villast väljaspool asuval puutekil. Kui päike loojus oranži lõõmades ja öine õhk muutus jahedaks, lükkas Berliner oma Chardonnay lahti. Ma polnud kunagi varem kodust nii kaugele sõitnud, aga mõtlesin juba siis, kui kiiresti suutsin ennast tagasi saada.

Muud Travel + Leisure artiklid:

• Santa Fe's tähistab minevik tulevikku
  • Kust leida maailma suurim järv