Skydiving fotograaf paljastab peaaegu kõik, kuid ühe saladuse jaoks

Julge seikleja Andy Keech, kes on teinud rohkem kui 1000 laskumist, umbes 600 koos kaameraga, on selle parimate adrenaliinirohtude saatel kuumad. Ta on pildistanud langevarjuhüppajate boogie pardale minekut ja sukeldumist läbi õhuvoolikute; hüpates ühekohalistest kokpitsidest, olles piloodiga sisselõigatud; lennukist tiibadel seisvatelt kohtadelt startimine; ning moodustades õhukonfiguratsioone, mis on loominguliselt tuntud kui röövik, sarvjas gorilla ja Starship Enterprise.

Keech alustas langevarjuhüppega 1959. aastal, kui sport oli just oma kodumaises Austraalias võimust võtmas ja ta sai esimestena oma kodumaal vabalangemisel kontakti teise hüppajaga. Edasi sai Keech maailmameistrivõistlustel riigi meister langevarjuriks ja oma meeskonna resultatiivseimaks lööjaks. USA-sse tulles jätkas ta langevarjuhüpete tegemist, jätkas piloteerimist (mille ta alustas 17-aastaselt) ja tõusis üheks maailma suurimaks vabalangemise fotograafiks, teenides ülesandeid Sports Illustratedi, Timei ja teiste väljaannetega. Ta on koostanud oma teose kolme raamatu seerias Skies Call . Keech võttis hiljuti sõna õhu- ja kosmose muuseumis, kus ta tegi vabatahtlikke rekordite seadmata jätmisel (oma autogiros 16, 5-suu pikkune mootor ees - veel üks hobi). "Iga pildi taga on pooletunnine lugu, millest võiksime rääkida, " sõnas ta. Ja nii vedas ta mind tagasi 1976. aastasse Põhja-Carolina lennuvälja kohal asuvasse tilgatsooni, kus ta korraldas ülaltoodud foto. Seda ta ütles mulle.

"Kolme raamatu" Taeva helistamine "tootmise aastakümne jooksul leidsin, et pildid jõuavad magama minnes. Hoidsin voodi kõrval kirjutusalust, kus joonistasin mulle tulnud pilti. Aja jooksul oli mul neid nii palju kui tosin pilti, mida polnud veel fotodeks tõlgitud.

Üldiselt polnud mul lahendust, kuidas stseeni ette valmistada ja kaamera oma positsiooni saada. See oli üks selline pilt. neli aastat enne, kui lahendus minuni jõudis.

Sõitsin oma varustuse ja lähedase sõbra Paul Reediga, kes on meisterlik tehnik ja asjatundlik hüppaja, umbes 400 miili Põhja-Carolinasse. Meil oli tosin subjekti - segu tsiviil- ja sõjaväe nädalavahetuse hüppajatest (tõeliselt hüplikud näljased, kel nädala jooksul kunagi hüppamist piisavalt olnud) -, kes soovisid pilti.

Meil oli ka ideaalne lennuk, Lockheed 10E. Sellel olid aerodünaamilise varisemise äärel väga õpetlikud omadused. Tühikäigul mootorid läheksid allapoole. See võimaldas hüppajatel ronida väljaspool kere, ilma et tugev õhuvool puhuks neid ära. Tiibu ülaosas asuv õhumull oli piisavalt rahulik, et inimesed saaksid omavahel rääkida.

7000 jala kõrgusel oli õhuke pilvisus. Nii et ma määrasin kaamera särituse sinise taeva heleduse jaoks selle kihi kohal ja asusime stardipaika instruktsiooni, peaproovi ja laadimisega. 7000 jala kõrgusel ronisime läbi valguskihi ja leidsime minu äratusena, et 25 000 jala kõrgusel on veel üks kiht. Seetõttu oli valgustus märkimisväärselt nõrk, särituse osas üle kahe peatuse ja peaaegu kindlasti filmi laiuskraadist kaugemale. Meil ei olnud võimalust säritust lähtestada ja seetõttu otsustasime jätkata.

Hüppajad hakkasid tiiva poole välja ronima. Võib-olla 15-20 sekundi jooksul olid kõik kere välisküljel ja ma hakkasin just kaamerat vallanduma, kui nina hakkas tilkuma. Õhukiirus hakkas aeglaselt tõusma ja üsna kiiresti laskusime kõik alla.

Kui jõudsime 120 km / h, hakkasid esimesed hüppajad lennukist õhku minema ja selleks ajaks, kui jõudsime 140 km / h, olid kõik hüppajad lahkunud nagu kaltsunukud tuule käes. Piloot saavutas kontrolli ja naasis lennujaama. Kohapeal olin kõige rohkem mures, kuni kõik hüppajad sisse said. Mulle tehti kergendust, et keegi ei saanud haiget.

Arutelus arutasin üle kontrolli kaotamise võimalikud põhjused. Rahvahääletusel (või vist) lepiti kokku, et põhjuseks on kaalu nihutamine edasi. Mainisin ka kahetsusväärset kokkupuudet ja seda, et peaaegu kindlasti ei jääks pilte. Kõik nõudsid seda kohe uuesti. Niisiis, asusime uuesti tagasi.

Teise sissejooksuga kaasnes vähem inimeste tiibu toomine ja kere tõstmine raskuskeskme lähedale. Niipea, kui inimesed olid positsioonil, kordus kontrolli kaotamine, kuid kiirema algusega. Inimesed puhuti lennukist maha. Kaltsunukude aeg jälle.

Meie dünaamika muudetud vaade oli, et nina kukkumist põhjustas lifti õhu blokeerimine. Kui palju targem, lükkasime kõik edasised katsed tagasi. Nagu juhtus, jäid esimese katse katsed just filmi piiridesse ja olid kompositsiooniks kõige sobivamad. See pilt oli rullil parim. "

Keech eelistab salajas hoida logistikat seal, kus ta oli, kui ta foto pildistas. On mingeid arvamisi? Rääkige meile allpool olevast kommentaaride alast.

(Andy Keechi foto viisakalt.)